1402-07-05 11:19
611
0
86643
حضور پرشور مردم دشمنان را ناکام می‌کند؛

گلستان همچنان پای کار انتخابات

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو دشمنان را ناکام می‌کند، گفت: گلستان همچنان پای کار انتخابات است.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل نادری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان اظهار کرد: دشمنان به این دل بسته بودند که در سالگرد اغتشاشات بتوانند آتش فتنه را دوباره روشن کنند ولی با بصیرت و آگاهی که مردم نسبت به معاندین و منافقان پیدا کردند، دشمنان را ناکام گذاشتند و با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو نیز به دنیا ثابت خواهند که پای نظام و انقلاب ایستادند.

وی افزود: گزارشات ارائه شده توسط کمیته‌های مختلف انتخابات شهرستان، بیانگر این است که موضوع انتخابات از سوی دبیران کمیته‌ها جدی برشمرده شده و مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم به خوبی در حال مهیا شدن است.

نادری افزود: مسئولین کمیته‌های انتخاباتی در راستای شفافیت مسئولیت و اهدافشان، به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) التفات ویژه داشته باشند.

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: همه ما مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را با عنوان مهار تورم، رشد تولید، در سفره خود مشاهده کنند.

گرایلی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خطاب به مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته گفت: هر یک از شما فرماندهان جبهه انتخابات هستید و کلام، رفتار و موضع‌گیری‌های‌تان در سلامت انتخابات موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: مهمترین آسیب انتخابات در گذشته، عدم آموزش دقیق نیروهای انسانی بود و اهتمام بسیاری لازم است تا در این دوره انتخاباتی این آسیب به حداقل برسد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.